Sisältöön Sivukartta Palaute Tulosta

Iisalmen Seudun Sydänyhdistys ry

Hakuohje

Sisällöstä voi hakea tietoa vapaalla sanahaulla (Hae sisällöstä) tai asiasanahaulla (Hae asiasanoilla).

Vapaa sanahaku käy läpi tekstisisällöt, otsikot ja kuvatekstit.

Asiasanahaku hakee sisällön metatiedoista vastaavuutta sisällön Tero- ja Mesh-metatietoihin.

Haku käyttää oletusarvona hakusanojen välissä TAI-operaattoria.

Haku ei tee eroa suurten tai pienten kirjainten välillä.

Hakusanan voi katkaista asteriskilla eli tähtimerkillä (*) sanan lopusta, mikä on hyödyllistä eri taivutusmuotojen etsimisessä.

Arkisto

Iisalmen Sydänyhdistyksen yleisten kokousten pöytäkirjat

Toteutunut toiminta 2013

Maailman sydänpäivää vietettiin 29.9. 2013 ja sen teemana oli yksi maailma, yksi koti, yksi sydän (One World, One Home, One Heart). Osallistuimme - Terveyttä ja hyvinvointia ikääntyessä -projektin (Itä-Suomen yliopisto, Savonia, Euroopan aluekehitysrahasto, Vipuvoimaa EU:lta, POHJOIS-SAVON LIITTO) järjestämään Tuuppauspäivään Savonian amk:lla Iisalmessa 28.9 klo 11-15. Paikalla olivat Eila Auvinen ja Leena Huttunen

Pitkäaikainen yhdistyksen aktiivijäsen ja taloudellinen tukija apteekkari Ulla-Marja Savolainen siirtyi eläkkeelle. Puheenjohtaja ja sihteeri kävivät tervehtimässä apteekkaria ja saivat kuulla, että apteekkari on edelleenkin tukemassa uuden kolesterolin mittauslaitteen hankinta.

Virkistysmatkalle Pärnuun 6. - 12.10. 2013 osallistui 32 henkilöä

Hallituksen kokoukset olivat klo 17 (12.2., 12.3., 9.4. ja 14.5) ja näiden lisäksi oli kaksi suunnittelukokousta. Sydänyhdistyksen kevätkokous oli 22.3 2013 klo 17 Pohjois-Savon Iisalmen konttorissa

Uusien jäsenten tapaaminen oli 16.3. klo 12.00 Sydänpisteellä

Sydänviikkoa vitettiin viikolla 16. Viikon teemana olivat " Pienet lapset ja heidän perheensä"

14.4. klo 18.00 Kauneimmat hengelliset laulut. Seurakuntatalo, Ilvolank.14 B, Mukana ovat Veisuveljet ja Sirkka Savolainen
15.4. (10-16) Kolesterolin mittaus Savonkadun apteekki
16.4. (10-16) Kolesterolin mittaus Kirkkopuiston apteekki
Mummon letut Onni ja Ilonassa
17.4. klo 17.30 SYDÄNJUHLA Kulttuurikeskuksella. Ohjelmassa puhaltajat, Harmonikan soittoa, Omaterveyteni -ohjelma, Juhlaesitelmä professori Markku Myllykangas, Savolaisen laulu. Markku Myllykankaan esitelmä on tässä

18.4. (10-16) Kolesterolin mittaus Savipellon apteekki
19.4. (12-14) Kolesterolin mittaus Sydänpisteellä
Sydängaala Kuopiossa
20.4. Lipaskeräys kauppaliikkeissä
Kolesterolia/ verenpainetta mittiin Sydänpisteellä neljä (4) kertaa: 13.3. (9-12), 27.3. (9-12), 2.5. (9-11) sekä 16.5. (10-12) ja (13-15), sekä sydänviikolla kolmessa apteekissa.

Teatterimatka tehtiin Varkauden teatteriin 9.2.2013 "Äideistä parhain" näytökseen

Kevätretki Rokualle tehtiin 3. - 5.5.2013.

Osallistuttiin Savonia AMK:n järjestämään "Hyvä Päivä"- tapahtumaan. Siellä esiteltiin yhdistyksen toimintaa ja jaettiin ajankohtaista tietoa esim. Tunne pulssisi kampanjasta ja Oma terveyteni palvelusta.

Totetutunut toiminta 2012

Jaa sivu: Bookmark and Share