Sisältöön Sivukartta Palaute Tulosta

Sydänliitto

Miten pysyä terveenä?

Terveys on kehon ja mielen hyvinvointia sekä merkityksellisiä ihmissuhteita. Terveelliset ruoka- ja liikuntatottumukset lisäävät terveitä elinvuosia ja tuovat parhaimmillaan iloa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Voi hyvin -osiosta löydät tietoa terveellisistä elintavoista ja siitä, kuinka soveltaa tätä tietoa käytäntöön.  Ruoka ja syöminen -sivun alla on kerrottu sydänystävällisen ruokavalion perusperiaatteista. Sieltä löydät tietoa ruoan vaikutuksista terveyteen, sekä miten hyödyntää tätä tietoa mm. kaupassa pakkausmerkintöjä lukiessa ja ruokaa valmistaessa.

Liikunta-sivun alla on kerrottu liikunnasta eri elämänvaiheissa. Säännöllinen liikunta antaa hyvää oloa, elämän iloa ja jaksamista arkeen. Sivulta löydät tietoa mm. liikuntasuosituksista ja siitä, kuinka soveltaa tätä tietoa käytäntöön.

Jaa sivu: Bookmark and Share

Hakuohje

Sisällöstä voi hakea tietoa vapaalla sanahaulla (Hae sisällöstä) tai asiasanahaulla (Hae asiasanoilla).

Vapaa sanahaku käy läpi tekstisisällöt, otsikot ja kuvatekstit.

Asiasanahaku hakee sisällön metatiedoista vastaavuutta sisällön Tero- ja Mesh-metatietoihin.

Haku käyttää oletusarvona hakusanojen välissä TAI-operaattoria.

Haku ei tee eroa suurten tai pienten kirjainten välillä.

Hakusanan voi katkaista asteriskilla eli tähtimerkillä (*) sanan lopusta, mikä on hyödyllistä eri taivutusmuotojen etsimisessä.